Dop och 30-årsfest! Visst, men det blev ju bröllop också!

I lördags var vi bjudna på Olivers dop och Christinas 30-årsfest. Jag hade mina aningar om att det kanske skulle bli bröllop också och eftersom vi egentligen inte skulle komma hem från Rättvik förrän på lördageftermiddag så tog jag mig ett snack med Christina och fick lite förhandsinformation som gjorde att vi lämnade Rättvik en dag tidigare än planerat.

Jag vill passa på att be några av mina vänner om ursäkt för att jag drog en vit lögn, hoppas ni förlåter mig!

Det är inte så lätt att beskriva ett bröllop/dop/30-årsfest men jag kan säga att: bruden var otroligt vacker (ja, Erik såg bra ut han också), kyrkan var fin, prästen var väldigt underhållande, det var mycket roligt folk med, maten och vinet var väldigt gott och stämningen var på topp. Man kan helt enkelt säga att vi hade en kanonkväll!

Familjen Johansson

Samarbetsövning på hög nivå. Översta tårtan satt inte fast men det fixade Christina och Erik galant!

Min kompis Jenny (som gör lite inlägg här då och då) var naturligtvis också med och hennes otroligt charmiga son, Pontus, var väldigt stilig i skjorta och slips. Jenny berättade att hon hade fått ta till lite knep för att få Pontus att vilja ha kläderna på sig. Hon klädde upp Pontus nalle och då gick det genast mycket lättare! Smart tjej!


Sååå stilig han är! Ja, jag menar ju Pontus så klart :)

Framåt kvällen blev det dans och jag försökte ta kort när brudparet startade upp dansen. Men det blev bara ryggar. Däremot så fick jag den här bilden på familjen Lindgren.

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser den här bilden. Det är det bästa med bröllop, alla är så glada och det är så mycket kärlek i luften, underbart!!

Fullt med kärlek är det även på nästa bild, Leif med sin son Noel!


Stort tack till Christina och Erik för att vi fick vara med på er stora dag! Vi önskar er all lycka i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Åh, så fina de är! Hälsa och gratulera från mig när du får möjlighet.

2009-08-05 @ 11:28:08
Postat av: Jenkan

Fina bilder! Ja, inte bara det på min fine son alltså.. ;-)

2009-08-09 @ 23:18:59
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0