Vi har haft trevligt besök!

Min pappa och hans Anna-Lisa har varit här och hälsat på i några dagar. Det har varit väldigt roligt, det är ju så sällan vi ses mer än några timmar i sträck. Bäddsoffan i gästrummet har blivit invigd och fick godkänt.

Igår bjöd pappa på middag på Fars hatt i Kungälv. Ett trevligt ställe med väldigt god mat.

Det var så skönt att sitta ute och äta och bara koppla av! Vi beställde naturligtvis även desser, jag och Anna-Lisa åt blåbärscheesecake och Mattias och Pappa åt glass serverade i en hatt!
 
Kolla in pappas gaffel till vänster om glassen, han är redo att hugga in!!

Efter maten åkte vi hem och hade en liten lektion med pappa och Anna-Lisa om hur geocaching fungerar. Pappa har varit med mig och tagit några cachar och tyckte det var kul. Dessutom så håller min faster, hennes man, deras son med sambo också på med geocaching så nu hoppas jag att vi även lockat med pappa och Anna-Lisa på denna underbara sysselsättning!

Pappa och Anna-Lisa! Tack för att ni kom och hälsade på, det var kul att ha er här! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0