Vilken härlig kväll!

Idag har det varit riktigt varmt. Det blir lite jobbigt på jobbet då för vi har inte så mycket skugga ute på gården. Men när jag kom hem så hade det blivit lite svalare och vi satt ute på altanen en stund och bara njöt av lugnet, utsikten och det faktum att vi nu har möjlighet att njuta av detta. För vi har ju köpt ett hus!!!!!
Det är fortfarande overkligt och senast i morse så fnissade jag lite åt tanken: vi bor i hus nu! Underbart!!

Hoppas ni har haft en lika skön kväll som jag har! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du och ditt hus, ni är ju för söta ihop :) börjar så smått längta efter hus jag också, men det är ett par år kvar :) Kram o ses snart hoppas jag!

2009-08-24 @ 15:55:17
Postat av: Anonym

Hihi, ja visst är vi, Charlotte! Det är underbart med hus, men det ska vara rätt tid för det. Hoppas också att vi ses snart! Kram

2009-08-24 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0