Äntligen kan jag hålla det jag lovat!

Nämligen att lägga upp lite bilder på hur det ser ut här hemma nu. Det är än så länge bara kort från insidan av huset. Utsidan behöver jag ta i dagsljus och det är ju lite ont om den varan just nu :)

Jag gör som programmen på tv, före och efterbilder så ni verkligen kan se skillnaden. (Förebilderna är med förra ägarens möbler.)

Vi börjar med köket, här har vi målat taket och tapetserat om (stort tack till min syster och Mattias föräldrar för hjälpen!)

 

Och vardagsrummet, i lite olika vinklar. Här har vi tagit bort den murade bänken bredvis spisen, målat tak och väggar samt bonat golvet (Tack, Mangan, för golvhjälpen!):

 

  
Och ja, familjen, det är farmors gamla fåtöljer som har blivit omklädda. Visst är de fina!? (Tack Birgit!)


 


Och så sovrummet, där vi bara har tapetserat om. Eller rättare sagt, Mattias föräldrar har tapetserat om:

 

Behöver jag säga att vi trivs så otroligt bra? Tror, att ni redan vet det!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oh så nice! Så himla roligt att se hur fint ni fått det! Då väntar vi bara på inflyttningsfesten då :) :) kram o tack för senast på julträffen, så roligt!! haha spårade ur lite... :)

2009-12-15 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0