Härligt...

... är det med detta väder! Det är kallt, men inte för kallt och solen skiner. Här hemma ligger det rimfrost på gräsmattorna och det är såååå vackert. Jag hoppas att kylan håller i sig ett tag till så det ordnas konstspår. Jag är sugen på att prova mina skidor.

Har även haft några väldigt bra dagar på jobbet. Lugna sköna dagar där vi hunnit med mycket och inte behövt tjata så mycket på barnen, nice!

Även här hemma har vi hunnit med en del, vi har fixat iordning i garaget, med ett bra hyllsystem och till helgen ska vi ta hem den ena Cadillacen. Ska försöka hinna ta lite kort i helgen och lägga upp här så ni kan få se hur det ser ut. Nu är ju även huset julpyntat lite grann så det är extra fint.

Hoppas ni mår lika bra som jag gör! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0