Inga bilder än!

Jag vet att jag sa att det eventuellt skulle komma lite bilder här under helgen men det är för stökigt! Har suttit med tentaskrivande stor del av helgen så vi har inte hunnit städa och då vill jag faktiskt inte ta några kort. Ni får vänta några dagar till.

Lite kul har vi dock hunnit med. Igår var vi inne i stan och högsta prioritet var att köpa ny mobil till mig. På min gamla fungerade knapparna, 4,5 och 6 bara ibland. Det ställer till ganska stora problem när man ska skriva sms och ringa telefonnummer med dessa siffror i. Telefonen började krångla redan i våras och jag har gått och väntat ut bindningstiden. Så igår var det dax. Köpte en Nokia 6600i Slide. Så här ser den ut:


Inte världens bästa skärpa men mobilen är snygg, eller hur? Satt hela kvällen igår och lekte med den. Tänk att det kan vara så kul med en ny telefon.

Vi köpte även en ny stereo så nu ska vi bara bygga vår stereobänk så vi har något ställe att förvara skivorna och även ställa stereon på. När vi ändå var i stan så passade vi på att hämta mina skidor så nu har jag alltihop här hemma. Var är snön?????

När vi var på Backaplan så gick det förbi en kille som jag kände igen. Det var en gammal bekant från Lottakårs-tiden, Ingvar. Vi gick utbildning tillsammans sommaren -91 och sedan dess har vi haft lite sporadisk kontakt. Det var jättekul att ses!

Nu är det söndagkväll och jag har skrivit klart och skickat in tentan, känns väldigt bra. Det var julmarknad i Älvängen idag så vi passade på att titta lite i lampaffären där vi köpte vår taklampa till köket. Var på jakt efter en taklampa till vardagsrummet och visste ungefär vad vi ville ha. Och det fanns en lampa där som passade perfekt till vårt vardagsrum. Det är så skönt för varje liten del som blir klart här hemma. Känns som ett väldigt stort pussel som bit för bit blir mer och mer klart och jag njuter av varje bit som faller på plats!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0