Åh, vilken bra start på dagen!

Har varit ute och gått runt Stora Delsjön med Kristina nu på morgonen. Att kombinera trevligt umgänge med träning är helt suveränt. Kommer sakna det när vi flyttat, det går ju att göra då också men det är så enkelt nu när vi bor ganska nära varandra.

Skönt att ha fått en så bra start på dagen, har duschat och äter frukost samtidigt som jag skriver sen ska jag åka och köpa mer färg till vardagsrumstaket och därefter vidare till huset för att fortsätta ta bort bänken. Förhoppningvis får jag dessutom besök av Christina och Oliver. Ska även sätta ihop förvaringsmöbeln till badrummet och lite annat småplock. Måste sätta fart nu, återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hm, kanske jag får ta och ringa dig sen då och så går vi ut "tillsammans" ändå ;-)

(ditt nummer ligger ju i mobilen så till dig KAN jag ju ringa...)

2009-07-07 @ 17:36:06
Postat av: Monica

Det var ingen dum idé! Det får vi testa någon gång! ;)

2009-07-09 @ 11:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0