Äntligen!



Nu är huset vårt!! Har ordnat allt hos mäklaren idag och fått nycklarna! Det kändes helt overkligt att gå runt inne i huset, men alldeles fantastiskt också. Jag har ju längtat ett tag nu. Nu vill jag sätta igång och göra iordning. Kommer lägga upp lite bilder allteftersom. Huset är ju helt ok redan nu så det blir inga radikala förändringar, men det kan ju ändå vara roligt att se. Skulle tro att det finns några som är lite nyfikna, eller!? 

Men vi upptäckte en rolig sak idag. Vi stod och kollade på kökstaket (det ska ju målas) och då får vi se detta:


Det är fotspår i taket!! Lite komiskt tyckte vi. Men går allt enligt plan så målas dom över på lördag. Om det är någon som inte har något att göra så kan jag säkert hitta lite jobb åt er. Det är bara att höra av sig!

Nu ska jag koppla av en stund, njuta av att vara en husägare som precis har börjat sin semester! Livet är underbart! Och när Mattias kommer hem blir det champange, måste ju fira lite!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, stort!!

2009-07-02 @ 07:43:40
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Och idag tar jag min favoritbil och kör till min favoritsyster för lite målning, tapetsering (eller vad hon nu vill att jag ska göra) och shopping i Ullared. Tjohoo!!

2009-07-02 @ 07:57:02
Postat av: Jenny

hej hej,

Vad kul att ni äntligen fått tillträde!

Bilder, ja tack, jag är jättenyfiken!!

(ska dock bort på lördag, annars så..! )



Kram!!

2009-07-02 @ 08:04:09
URL: http://www.jennybrodin.com
Postat av: Charlotte

Oh så roligt!!!

Älskar nyckel-i-dörren-bilden =)

tack för i förrgår vännen, jättemysigt!

2009-07-02 @ 14:47:52
Postat av: Charlotte

Kanske har det gått en spider pig där...?

2009-07-02 @ 14:48:33
Postat av: Monica

Haha, klart det är SpiderPig, tänkte inte på det! :)))

2009-07-05 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0