Länge sen sist...

Nu har jag inte kunnat blogga på länge eftersom vi inte har haft någon internetuppkoppling hemma. Men nu är jag på besök hos min systers kompis, Linda, och där finns det uppkoppling som jag kan låna, jippii!!! Vi har dessutom fått ordning på uppkopplingen hemma så nu kommer jag kunna ge er en uppdatering om allt som har hänt med flytt och så. Det känns bra! Jag har lite fler bilder att lägga upp också.

I morgon ska jag, Carina, Roger, Anna och barnen till Astrid Lindgrens värld. Det ska bli väldigt roligt! Jag har velat åka dit länge! Det är så bra att göra sånt med barnen eftersom jag då har en ursäkt att leka själv också. Mer info kommer.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0