Tack och hej lägenheten!

Idag har vi lämnat ifrån oss nycklarna till lägenheten. Hade dit en städfirma för att inte behöva göra flyttstädningen själva, så otroligt skönt att slippa det. Medans de städade var vi ute och cachade med vår kompis Mats. Det blev en ordentlig runda, vi tog 15 st, så nu har vi tagit över 100!!! De flesta gick ganska lätt men några bjöd på lite mer problem, finurliga gömmor som smälter in i omgivningen och utmanande terräng. Men roligt hade vi!

Efter vår cachingtur åt vi glass på Lejonet och Björnen i väntan på att städfirman skulle bli klar, mums!

Jag passade även på att utnyttja ett presentkort jag fått av Mattias (i juklapp, det var dags nu). Jag var på make up-lektion. Väldigt roligt! Kände att jag hade rätt bra koll även om jag inte trott det innan. SKa ju på fest 1 augusti så jag får väl använda mina nya kunskaper då.

När jag var klar i stan åkte jag tillbaka till Mattias som var i lägenheten. Sista gången jag gick dit. Det känns enbart bra. Ibland kan det ju kännas lite vemodigt att flytta från ett ställe men inte nu. Det är bara underbart! Så tack och hej lägenheten nu drar vi ut på landet!

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Lejonet och Björnen... Mmmmmm

Vi var faktiskt där, när det nu var - kallt var det i alla fall (vårvintertid, kameliorna blommade i trädgårdsföreningen). Det var den dagens utflykt längs spårvagnar och ruttkartor mm - ett par lådor i trakten också naturligtvis. Hade vi vetat att ni bodde alldeles i krokarna (Googlade senare för att se var huset låg men såg inte det eftersom ni inte hade flyttat ännu...) hade vi naturligtvis hört av oss.



MVH

/JoV

2009-07-24 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0