2 mysiga eftermiddagar

Igår var jag i stan och fikade med Jenny, Sara och Mari. Vi var på Fröken Olsson, satt i ute på bakgården, njöt av svalkan, åt gott och hade väldigt trevligt! Det blir så sällan vi ses så dessa stunder är extra värdefulla för mig. Många skratt blev det. Efter fikat gick jag, Jenny och Sara och shoppade lite. Även det blev en trevlig stund. Sara och Jenny var inspirerande att gå i affärer med, det gör jag gärna igen, tjejer Tack! Och inte blev den så farligt dyr heller, och det är ju bra!! ;)

Idag har jag varit uppe vid Delsjön med Charlotte (en kär kollega från Lingförbundet). Det är sällan vi träffas och verkligen har tid att prata, oftast ses vi i samband med träningen och då finns det inte tid på samma sätt. Men det hade vi idag, underbart! Och vädret gjorde sitt till och att jag dessutom träffade min kompis Malin en sväng förhöjde kvällen ännu mer. Dessutom dök det upp en familj som gick på Draget när jag jobbade där och det var himla kul att se dom igen. Pojken (som var 3 år när jag lärde känna honom) har blivit en stor stilig kille!! Konstigt att han har blivit så stor när jag inte har blivit äldre ;)

Alltså, två underbara eftermiddagar med personer jag tycker mycket om, kan knappt bli bättre!! :)))))

Förresten, imorgon får vi vårt hus!!!!!!!!!!!!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0