En student!

Idag har jag varit på studentuppvaktning. Det händer ju inte så ofta nu för tiden men i år vad det dags. Det var en av Lingtjejerna, Lina, som tog studenten idag. Charlotte, Lena och jag hade bestämt oss för att överraska henne på uppvaktningen hemma hos henne. Och överraskad blev hon, så pass så tårarna rann. (Det kanske hade något att göra med att hennes bästa kompis precis hade hållt ett rörande tal och tårarna redan flödade friskt när vi dök upp.)

Vi bjöds på fantastiskt god mat och hade en mycket trevlig stund. Nu ligger världen framför Linas fötter och jag önskar henne lycka till med allt hon ska göra!



En nybakad student! Världens härligaste Lina!

Kommentarer
Postat av: Lina

Asså HERREGUD TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!! Jag blev verkligen jätteförvånda!!!! Det var helt underbart att ni kom!!!! PUSS!

2009-06-03 @ 10:15:30
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0