Härligt sommarregn

Jag tillhör den gruppen människor som faktiskt tycker om regnet. Iallafall ibland. När jag är på väg hem och kan byta om så fort jag kommer innanför dörren till exempel, eller när regnet slår mot rutan och jag sitter uppkurad i soffan med en bra bok och inte behöver gå ut. Och regnskurar som den som kom för en liten stund sen. Ett sånt där härligt sommarregn som rensar luften och gör så allting känns fräscht och luktar så himla gott! Jag var på väg hem från affären så det gjorde inget om jag blev blöt och hela vägen hem gick jag och njöt av hur gott det luktade. Härligt!!!!

Hoppas alla får en skön helg! Vi ska köra Cadillac till Nossebro imorgon och titta på en massa fina bilar. På kvällen ska vi till Ida och Jesper på kombinerad inflyttnings- och 30-årsfest. Det ska bli kul!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0