Almas dop

Igår (lördag) var jag på dop. Det var Viktorias dotter som skulle döpas. Viktoria och jag läste till förskollärare ihop och även om vi inte hörs så ofta som vi borde så är hon en väldigt kär vän som jag tycker mycket om.
Alma fick namnen: Alma Märta Viktoria och hon skötte sig väldigt bra i kyrkan, skrek bara en liten stund. Hon var inte helt nöjd över att få vatten på huvudet. Men sen somnade hon gott i pappas famn.



Efter dopceremonin åkte vi till Viktoria och Niclas torp på landet. Det är väldigt mysigt där och trots att jag hört så mycket om det var det första gången jag var där. Kul att få se det i verkligheten! Det har verkligen blivit jättefint efter all renovering som gjorts.

Visst är det fint!


Det var en väldigt trevlig stund med mycket god mat och en väldigt fin tårta! Så roligt att få dela sådana högtidsstunder med sina vänner. Tack, Viktoria och Niclas, för att jag fick vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0