Första köpet till huset

Idag har vi shoppat till vårt hus. Det finns en hel del som vi behöver men slumpen avgjorde vad första köpet blev. En gräsklippare! Med en tomt på 1800 kvm så går det ju inte med vad som helst. Mattias hade nog gärna köpt en åkgräsklippare men jag tycker det är bra motion att klippa gräset. Skulle gissa att jag kommer få äta upp den kommentaren mer än en gång framöver....

Nu börjar jag verkligen längta tills vi får tillgång till huset. Vill ha det nu. Tänk att få gå ut på altanen och bara njuta av att inte ha en motorväg utanför. Underbart!!

Fick en annan glädjande nyhet häromdagen. Min bästa kompis Helena och Larssa har fått klartecken för att bygga ut sitt hus. Grattis! Vi kommer och provbor ett av de nya rummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0