Hur gick det här till?

Jag har just anmält mig till Midnattsloppet. Jag är inte en person som springer, inte alls. Tycker inte att det är kul att springa men under våren så har jag ändå funderat på om jag inte borde börja. Det är ju bra träning! Så jag gick och köpte mig ett par riktiga löpskor och sedan var det bara att köra igång. Problemet var att jag var genomförkyld då så jag körde aldrig igång.

Men nu har jag alltså anmält mig till Midnattsloppet som går av stapeln 22/8. Så nu måste jag verkligen sätta igång. Men det känns kul! Imorgon är jag ledig så då tänker jag ta en tur, ser fram mot det. Återkommer förhoppningsvis i ärendet. Ska ju bara skriva om positiva saker så jag hoppas att jag kan skriva om det imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0