Roligt med spännande post

Härkomdagen kom det ett kuvert med posten, handskriven adress som jag genast kände igen som Viktorias. Viktoria är min kompis från studietiden. Hon bor nu mer i Växjö med Niclas. Två tankar for genom mitt huvud, dop eller bröllop. Dom fick sitt andra barn i vintras så dop var nog det jag kände som mest troligt.
Och jag hade rätt, Alma ska döpas i Slätthögskyrka 23/5. Tyvärr blir det bara jag som åker för Mattias är upptagen på annat håll, men det gör inget.
 Jag gillar barndop fast blödig som jag är blir det alltid en tår eller två, det är ju så stämningsfullt.

Det är kul när det kommer annat än räkningar med posten och dagen efter dopinbjudan var det dags igen. Den här gången kände jag inte igen handstilen så det var lite extra spännande. Det var en festinbjudan från Ida och Jesper. En kombinerad inflyttningsfest och 30-årsfest. Roligt med fest!!!

Nu har jag fått smak på det här med roliga brev med posten så skicka gärna något den som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0