Ska jag dra åt helvete??

Det hände en väldigt komisk sak i går kväll. Men först får jag ge lite bakgrundsfakta:
någon gång runt påsk ringer min telefon och det är en kille som söker Annelie. Jag talar vänligt om att det är fel nummer. Inget konstigt med det. Men det hände igen, med samma kille. Det var när jag var hos min syster vid valborg som snubben ringer igen och den här gången ringde han säkert 10 gånger och fattade INTE att jag inte var Annelie och att han hade fel nummer. Till slut blev jag förbannad och sa till på skarpen.

I går var det dags igen! Killen ringde och jag sa att jag fortfarande inte är Annelie och att han fortfarande har fel nummer.
-"Men, det är ju det här numret jag har", svarar han då.
-"Ja, och det är FEL!"
-"Ja, men jag ringde ju det förra gången och det var ju länge sen", säger han.
-"Och det var fel nummer då också", säger jag då. (Får erkänna att jag börjar bli lite förbannad nu).
Då blir hans svar:
-Men vad faan, jag trakasserar dig inte om det är det du tror, du kan dra åt helvete! Sen lägger han på luren.

Jag står lite förvånat med mobilen i handen och säger till Mattias, han bad mig dra åt helvete! Och vi brister ut i gapskratt båda två. Varför ska jag dra åt helvete? Jag har aldrig haft så roligt åt den kommentaren innan.

Hur det går med den här killen och Annelie kommer jag nog aldrig få vet. Men jag hoppas att han får tag på rätt nummer för jag vill inte dra åt helvete fler gånger :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha stackars kille, hon gav honom säkert ett fakat nummer, men det kan ju vara skönt att leva i förnekelse....



Vad kul att du har börjat blogga, och det är alltid bra att tänka positivt ju!

2009-05-23 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0