Biljetterna är bokade!

I dag har jag bokar biljetter till Östersund! Jag ska äntligen åka och hälsa på Helena och hennes familj igen. Helena och jag har inte setts på över ett år så det är verkligen på tiden. Det är jobbigt att ha sin bästa vän så långt bort men vi är ganska vana, på de 12 åren vi känt varandra så har vi bara bott på samma ort under kortare perioder.

Men nu är det bokat, i januari åker jag upp till henne. Ska naturligtvis passa på att träna lite skidåkning också. Ännu en fördel med världens bästa Helena, hon är en hejare på längdskidor! Ska förövrigt köpa mina skidor i helgen så nu hoppas jag att det blir lite kallare så konstspåren kan fixas iordning!

Måste bara lägga in denna bild. Fick dessa fina blommor när jag hade sista passet på personalgympan i tisdags. De gör sig väldigt bra på vårt köksbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0