Ett steg i rätt riktning...

...har jag tagit idag. Jag har nämligen köpt skidpaket. Det känns väldigt bra! Nu väntar jag bara på att det ska bli lite kallare så det kan finnas några spår att köra på. Känner mig riktigt sugen på att åka!!

Tittade även på rullskidor men jag avvaktar ett tag till. Det känns som onödiga pengar att lägga på något jag kommer använda i max 2 månader och förmodligen aldrig mer. Har svårt att tro att jag skulle köra rullskidor som träningsform.

Har i veckan haft mitt sista pass på personalgympan och har bara två pass kvar med "gubbarna". Även skolan är snart avklarad, bara hemtentan kvar. Den läggs upp i morgon och ska vara klar 14/12. Sedan kan jag fokusera på min egen träning lite mer, det ska bli skönt!

Jag har dessutom vaccinerat mig mot svininfluensan så förhoppningsvis håller jag mig frisk och kry också, känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0