Garageporten är snart på plats...

...hoppas jag iallafall. Man vet ju aldrig när man har med hantverkare att göra. Igår när jag åkte från jobbet så var det lite spännande om det skulle sitta en ny garageport på plats eller om vi skulle ha ett hål i väggen. Jag hoppas naturligtvis på att det skulle vara klart men icke!! Vi hade ett stort hål i väggen och två snickare som stod och såg lite halvbekymrade ut. De packade ihop och ska forhoppningsvis vara där i dag så när jag kommer hem ikväll är det nog ett port istället för ett hål i väggen, håll tummarna!!!

Så i helgen blir det inredning av garaget, cementgjutning så det går att köra in Cadillacen och lite annat smått och gott. Ska även försöka hitta gardintyg till köket och sedan har vi en massa lökar som måste planteras innan det blir försent. Så det är fullt upp men med roliga saker så jag klagar inte!

Ska se till att ta lite kort i helgen så jag kan lägga upp några här. Det har ju hänt en del både ute och inne som jag gärna visar upp.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0