3 år...

...firar vi idag! 3 helt fantastisk år som har varit fyllda av så mycket kärlek att det ibland känns helt overkligt.

Jag är så otroligt lycklig i mitt förhållande med Mattias. Jag har hela tiden sagt att jag tänker inte nöja mig med någon som inte är helt rätt för mig och det var ju tur att jag så hårt har hållit fast vid det. För om jag hade nöjt mig i något av mina tidigare förhållanden så hade jag ju gått miste om det jag har nu!

Tänk vilken tur att jag anmälde mig som volontär på Friidrotts-EM och att jag gick på den där "återträffsmiddagen" i oktober, det var nära att jag stannade hemma. Blev väldigt glad när jag såg att Mattias var där. Hade ju försökt flirta med honom under EM men inte fått någon direkt respons. (Det visade sig att Mattias hade upplevt det likadant, att han flirtade med mig men inte fick någon respons, vi måste varit rätt kassa på att flirta.)

Sedan var allt så enkelt. Det kändes så rätt! Och nu har vi haft 3 underbara år tillsammans, vi har rest mycket, stöttat varandra genom jobbiga och sorgliga stunder, skrattat mycket och nu köpt ett hus ihop och som jag sa till Mattias när vi la oss igår (efter midnatt så det var "vår dag": jag hoppas att vi multiplicerar 3 med massor så att vi får väldigt många fler år tillsammans.

Mattias, jag älskar dig så otroligt mycket! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0