Åh, vad det är skönt...

...med fredag! Trivs otroligt bra på mitt jobb men visst är det skönt att vara ledig. Koppla av och inte ha lika många måsten eller  tidpunkter att passa.

Ikväll är det lite förberedelser för helgen, jag bakar, packar kläder, förbereder träningspass och gör lite skolarbete.
Imorgon är det min stora dag men det blir lite utspritt firande, lite i morgon och lite på söndag. Håller på och bakar en kladdkaka med after eight som jag ska bjuda på på söndag då Mattias familj kommer hit.

I morgon ska jag på klädbytardag för första gången. Ska bli kul! Kanske inte kommer hem med så mycket nytt, men jag blir ju av med lite som jag inte vill ha. Det som inte blir bortbytt lämnas till bättre behövande. Jag kommer avlägga en liten rapport efter helgen.

Efter bytandet så ska jag på fotboll! Kors i taket! Tycker att fotboll är väldigt tråkigt men har lovat Mattias att följa med någon gång. Han är ju inbiten Öisare och laget har iallafall rätt färger, rött och blått, som Öster, vilket är laget jag hejar på om någon frågar. Har ingen koll på hur det går för dem men jag är uppvuxen med att hålla på Öster och det sitter i ryggmärgen.

Efter fotbollen ska vi gå ut och äta, Mattias och jag. Jag har sagt att jag vill gå på Toscana, där jag var med Lingförbundet i våras. Smaskigt!!

Och på söndag så är det först ett träningspass kl.10.00. Ska ha ett styrkepass. Det är väldigt roligt att hålla det passet! Deltagarna är väldigt duktiga och pressar sig ordentligt vilket gör att jag tar i mer också. Kan vara bra att träna lite innan det är dags för fika! 

Gissar att även denna helg kommer försvinna i ett nafs men vad gör väl det när det är roliga saker som stjäl tiden för mig!?

Hoppas ni alla får en härlig helg! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0