Underbara helg!

Åh, vad jag längtar efter helgerna, varenda en! Visst trivs jag på mitt jobb men det är såååå skönt att få koppla av ibland. Nu är ju helgerna ganska späckade men det är mest med roliga saker som jag ser fram emot att få göra. Som den här helgen, ikväll är det kräftskiva med folk från Draget (ett föräldrakooperativ jag jobbar på). Ska bli väldigt roligt. Och imorgon åker Mattias till Sthlm över dagen så jag ska passa på att göra lite annat. Ska hem till Kristina och planera inför Tjejvasan. Vi måste ju ha någonstans att bo och sådär så det finns lite att fixa med.

Jag tänkte även träna ordentligt och sy några gardiner till gästrummet. Nu är det säkert någon av er som tycker att jag ska ta det lite lugnt också men jag lovar att det gör jag. Jag kopplar av genom att göra saker som jag vill, när jag vill. Och det som inte blir gjort får helt enkelt vänta! Det är det som är så skönt med egen tid!

Hoppas ni får en underbar helg allihop! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0