En mysig avslutning på en bra helg!

Den här helgen har min mamma varit på besök. Det har varit väldigt trevlig! I fredags tog vi det bara lugnt. Det var ju första gången mamma såg huset och hon tyckte det var jättefint.
Igår, lördag, var vi på Bok- och Biblioteksmässan. Vi hade fått fribiljetter från Carina i Sthlm, tack så mycket! Vi visste redan innan att det skulle vara mycket folk och det var verkligen folk överallt. Jag hade egentligen bara en sak jag verkligen ville se/höra och det var en massagesaga för barn: Det bor en tiger i mina händer. Tyckte den var jättemysig och köpte boken, tänkte använda den på jobbet redan nu i veckan. Min moster var också i stan och på mässan så när vi kände oss nöjda åkte vi och tog en fika innan mamma och jag åkte hem. Mattias var på hockey så vi hade kvällen för oss själva. Det blev en mysig pratstund i köket.

Idag har vi tagit det lugnt på morgonen/förmiddagen och sedan åkte vi in till stan och mamma bjöd på en god lunch på restaurang Meze. Deras mat är verkligen kanongod, jag kan varmt rekommendera ett besök där! Mamma åkte hem vid 4-tiden efter en mycket lyckad och avkopplande helg. Tack, mamma, för god mat och trevligt besök!

Ikväll bestämde vi oss för att elda för första gången. Det är såå mysigt och luktar så himla gott! Var ju tvungen att ta en bild.


Kram på er i kvällsmörkret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0