Godkänd!

Jag är godkänd på min första inlämningsuppgift på skolan! Det trodde jag i och för sig att jag skulle bli men det är väldigt skönt när beskedet kommer!
Det är väldigt roligt att läsa men den första boken var ganska svårt att läsa och ibland kändes det som om jag skulle behöva gå en extra kurs i grammatiska termer för att verkligen förstå vad som står i den. Men nu har jag iallafall tagit mig igenom den och resterande böcker verkar inte lika komplicerade.
Första gruppuppgiften är också snart klar, bara hoppas på att vi blir godkända på den också.

Igår fick jag förövrigt tidningen Vasalöparen. Då blev det helt plötsligt verklighet också! Jag måste nog lägga upp mitt träningsschema för att klara denna utmaning. För de av er som inte vet vad jag pratar om så ska jag och Kristina göra tjejklassikern nästa år! Kul med en utmaning!! Men som sagt, dags att träna lite målfokuserat.

En annan glädjande nyhet av helt annat slag är att Grey´s anatomy börjar ikväll. Jag har längtat!!!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Syster yster

Heja dig!!

2009-10-01 @ 07:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0