Nu blev det sådär igen!

Att det har gått väldigt långt tid sedan jag skrev något, illa! Jag ska försöka bättra mig, lovar inget för jag vill inte lova något som jag inte är säker på att jag kan hålla.

Det har hänt en massa roligt det senaste, har lite bilder som jag ska lägga in från kräftskivan med grannarna med det får vänta tills jag är hemma. Sitter nämligen på jobbet nu. På min rast så är det ingen som behöver fundera på om jag bloggar på arbetstid ;)

Vi har startat igång ett nytt inredningsprojekt hemma, köksväggarna ska snyggas till lite. Hoppas vi inte har tagit oss vatten över huvudet. Tanken är nämligen att grundmåla med en vit väggfärg och sedan, med bred pensel, dra stora stråk med silverlasyr. Jag är ju inte känd för att vara superbra på att måla men jag tror nog att det kommer gå bra. Håll tummarna! Ska prova på en separat skiva först så jag kan öva. Det kommer bilder efterhand.

En annan rolig sysselsättning som vi hållt på med är trädgården, vi har tagit ner några träd och kört röjsåg i slänten så den ser lite bättre ut. Det var ju en vildvuxen djungel innan men nu är det bättre. Nästa projekt är att göra en trappa så jag slipper glida runt i slänten, till och från bussen. Det kommer bilder på det också, så småningom!

På tal om något helt annat så läste jag några roliga sportkommentarer i tidningen härmdagen bland annat var det Bosse Hansson som sa följande: -"Tomas Gustavsson faller, han faller! Nej, förlåt mig, han skymdes bara av en snödriva!"
Sen var det någon annan som sa: -"Han missade en putt som inte var längre än en fisk!"
Det kan bli så där underbart tokigt! Ett gott skratt förlänger livet!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0