Nostalgi och längtan

Började skriva detta inlägg i tisdags men lunchrasten tog slut så jag hann aldrig färdigt. Fortsätter nu...

I går (läs i måndags) var jag och tränade på Active Welllnes. Där tränade jag innan vi flyttade till huset. Ja, kanske inte så väldigt frekvent under det sista året men innan dess var jag där jämt. Jag har även hållt en del pass där och trivs väldigt bra. Men efter flytten så kändes det inte så logiskt att träna där längre. Men i går gjorde jag alltså ett gästspel och guuuud vad jag längtar tillbaka! Det kanske inte är ett guldkorn att sakna något och tycka att det är trist att jag inte är där längre men istället får jag tänka på hur mycket roligt jag har haft där och alla underbara människor jag lärt känna. Det var tack vare två av dessa, Peter och Johanna, som jag till slut började hoppa in som vikarie på några pass och det har ju gett mig väldigt mycket positivt!

Så till er som tränar på Active kan jag bara säga grattis, det är ett toppenställe och jag är avis på er! Själv har jag köpt kort på Sportlife Älvängen och kommer säkert trivas där också.

Idag skiner solen och det är såå härligt att känna hur den värmer! Då vet jag att det går mot vår och det ser jag fram emot.

Någon undrar säkert hur det går med förberedelserna inför Tjejvasan. Det är ju inte långt kvar nu och det känns bra. Ska bli kul att genomföra det hela och jag är inte särskilt orolig över hur det kommer att gå. Kunde satsat mer på träningen men det kommer gå bra. Vi har över 6000 framför oss i spåret så vi kommer inte ha något tidsmål. Men jag tror nog att vi fortfarande kommer försöka prestera så bra det bara går utifrån förutsättningarna. Jag lovar att ge er en uppdatering när vi är klara! Och jag kommer säkert skriva mer om det innan vi åker också.

Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0