Snön bidrar till guldkorn!

Igår var jag ute och skottade vår gårdsplan. Det hade kommit ganska mycket snö under natten och dagen så det var lite smått besvärligt att köra ner med bilen. Jag skottade även en gång fram till trappen vid slänten för att underlätta när vi ska till bussen. Mattias var ganska glad över det när han kom hem, det är ju inte alltid så kul att pulsa fram i 3 dm djup snö. 
Lite kors och tvärs över vår tomt är det spår efter grannkatten som har sin lilla spaningsrunda hos oss. När jag gick till bussen i morse (på den fint uppskottade gången) kunde jag konstatera att även katten var glad över att jag hade skottat. Det var nämligen kattspår i Mattias fotspår! Det såg ganska roligt ut.

Får se om det finns några fler överraskningar i snön när jag kommer hem!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0