Ja det är våren, ja det är våren...

För er som inte känner igen textraden ovan så kan jag berätta att det är en sång och därför ska läsas med en liten klämkäck melodi :)

Visst är det underbart att våren äntligen är här! Sitter vid datorn, tittar ut, konstaterar att solen skiner, kollar på klockan 19:03! Det där med sommartid har sina fördelar!!
Det är såååå skönt när det är ljust en bit in på kvällen, då kan jag hinna med mer här hemma efter jobbet. Nu sa jag inte att jag hinner med mer, bara att det finns möjlighet till det.

Nästan all snön är borta och i fredags gick Mattias och jag omkring på tomten och planerade kommande projekt. Vi ska bygga ut vår ena veranda och ta ner några träd på baksidan. Sedan har vi en massa andra ideér men vi tänkte faktiskt ta hit någon som kan det där med trädgårdar som kan ge oss lite bra förslag. Ska bli kul!
Vi kollade även till häcken som vi planterade i höstas, hoppas att den har överlevt vintern, men det har den säkert. Jag tittar till den då och då för att se om det har börjat komma några blad men än så har jag inte sett några.

På jobbet däremot, ser det ut så här längs med husväggen....
 Härligt!!

Kram på er och njut av vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

....som har kommit igen, och med den kärleken!!

2010-03-30 @ 07:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0